On our way to Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cilia-Nic - WaarBenJij.nu On our way to Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cilia-Nic - WaarBenJij.nu

On our way to Thailand

Blijf op de hoogte en volg

10 Juli 2014 | Thailand, Bangkok

Sawatdie Khrap,

Time to Bangkok: 1 uur en 46 minuten.
En dan gaat het avontuur - eindeeeelijk - echt beginnen.

Als ik links van me kijk, ligt Cilia lekker te snurken.. Ik niet, ik blader door de Lonely Planet van Thailand en krijg hierdoor nog veel meer zin om voet op Thaise bodem te zetten. Wat ziet het erg allemaal gaaf en mooi uit en wat heb ik zin om de mooie tempels te bekijken, te snorkelen, met olifanten te knuffelen en te genieten van de Aziatische cultuur en natuur.

Maar voorlopig is het nog niet zover, eerst maar eens veilig landen en dan naar ons eerste hotel in Bangkok toe. Het plan is om 5 dagen in Bangkok te blijven. Wat we daarna gaan doen? Cilia en ik hebben nog niet echt een vast plan, maar er is genoeg moois te zien, dus daar gaan we zeker uitkomen.. We gaan vooral 6 weken precies doen waar wij zin in hebben : ) Wat we in ieder geval wel weten, is dat we naast Thailand, ook door Laos en Cambodja gaan reizen.

Ik neem nog een hap vliegtuig voedsel en ga dan mijn laatste filmpje kijken. Hopelijk gaan de laatste 2 uurtjes snel voorbij! Kan namelijk niet wachten om er te zijn..

We houden jullie op de hoogte!

Liefs,
Cielie & Nicole

  • 11 Juli 2014 - 17:07

    Ilse, Sam & Saar:

    En dat het 1 groot avontuur gaat worden, weet ik zeker. Benieuwd naar hoe jullie wat pho en de tuc trucs vinden. Toch geen maatpak aan laten smeren hè?!
    Heel veel plezier!
    Dikke kus Sam, saar en Zus!

  • 12 Juli 2014 - 15:24

    Paps En Mamd:

    Het begin klinkt goed. Nu wachten op de verdere avonturen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 10 Juli 2014
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 4207

Voorgaande reizen:

10 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

10 Juli 2014 - 20 Augustus 2014

Cilia & Nicole in Azië

Landen bezocht: